Politica de retur2 - OPPOSTORE Romania
Magazinul oficial OPPO RomâniaNoul OPPO Find X8 Pro este aici!

Politica de retur2

Această Politică reprezintă ghidul dumneavoastră pentru returnarea produselor la retragerea din contract, in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare, incluzand, dar nelimitandu-se la urmatoarele acte normative:

  • Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;
  • Ordonanţa de urgenţă nr. 58/2022 pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul protecţiei consumatorilor;
  • Legea nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor şi a deşeurilor de ambalaje

1. Politica generală de retur

Odată ce produsele achiziționate online sunt livrate, aveți la dispoziție o perioadă de 14 zile începând din ziua recepționării acestora, pentru a decide dacă le veți păstra sau nu. În cazul în care decideți să le returnați, aveți la dispoziție încă o perioadă de 14 zile, începând cu ziua în care ne-ați făcut cunoscută intenția dumneavoastră de retragere din contract, pentru a returna produsele. În acest sens, veți primi în pachet și o etichetă deja inscripționată pentru serviciul de preluare (pick up), sau predare (drop off), pe care să o puteți utiliza atunci când veți trimite produsele, fără niciun cost suplimentar. În cazul în care decideți să nu utilizați eticheta oferită de Oppostore, atunci veți achita contravaloarea costului de transport.

Este necesar ca produsele pe care doriți să le returnați să nu prezinte defecte. O valoarea diminuată cauzată de o inspecție necesară si rezonabila a produsului din partea consumatorului nu reprezintă un defect. Pentru a vă asigura că întreaga sumă vă va fi restituită, vă rugăm să returnați toate accesoriile sosite odată cu pachetul dumneavoastră.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să consultați și Termenii și Condițiile.

2. Condiții generale de retur

Produsul (inclusiv componentele) trebuie să fie în perfectă stare de utilizare și să nu prezinte semne de deteriorare în urma deschiderii/ desigilării acestuia de către consumator (șoc mecanic, daune, contact cu lichide etc.);

Toate componentele produsului trebuie să fie returnate (manual, telecomandă, cablu etc.). Dacă unul, sau mai multe astfel de componente se pierd, sau lipsesc, nu mai sunt întrunite condițiile de retur;

Nu fac obiectul returului produsele pentru care clientul a solicitat personalizarea (de exemplu, ștampilarea numelui dumneavoastra pe suprafața produsului);

Nu fac obiectul returului produsele a căror valoare este afectată deoarece ambalajul produsului a fost deschis și utilizat sau instalat (cu excepția cazului de deschidere a ambalajului de catre consumator pentru confirmarea conținutului si inspectarea rezonabila a produsului).

3. Condiții speciale de retur

Articolele de igienă personală, sau articolele a căror reutilizare nu mai este posibilă din motive de igienă, trebuie să fie în ambalajul original, sigilate (căști Bluetooth, căști cu fir, căști, periuță de dinți etc).

4. Modalități de returnare a produselor

4.1. Dacă ați achiziționat produsele folosind un cont Oppostore, puteți urma etapele de mai jos pentru returnarea acestora:

  • Logați-vă în contul dumneavoastră Oppostore;
  • Accesați secțiunea de Comenzi;
  • Alegeți comanda aferentă produselor pe care doriți să le returnați;
  • Faceți click pe butonul de Returnare;
  • Alegeți motivul pentru care doriți să efectuați retur (această etapă nu este obligatorie, însă feedback-ul dumneavoastră ne-ar ajuta în procesul de îmbunătățire a serviciilor și a produselor noastre);
  • Alegeți metoda de trimitere a coletului: preluare (pick up), sau predare (drop off);
  • Completați datele necesare solicitate în aplicație pentru efectuarea returului;
  • Trimiteți cererea (click pe Submit)

În cel mult 2 zile lucrătoare veti primi un mail din partea Oppostore prin care se va confirma inregistrarea cererii dumneavoastra de retur.

4.2. Înainte de a expedia produsul, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

  • sa verificati daca produsul / dispozitivul indeplineste conditiile generale si speciale de retur;
  • să efectuați o copie de rezervă a datelor de pe dispozitivul dumneavoastră (fotografii, contacte, istoric apeluri etc.);
  • sa aduceti produsul / dispozitivul la setările de fabrică/ originale;
  • sa îndepărtati cartela SIM și/ sau cardul de memorie SD;

Vă recomandăm să ambalați produsul în ambalajul său original. Lipsa ambalajului duce la rambursarea unei sume mai mici către dumneavoastră.

Așteptați curierul care va ridica pachetul sau îl puteți trimite personal.

În cazul în care ați făcut achiziția fără a fi logat în contul dumneavoastră, vă rugăm să contactați Oppostore la numărul de telefon __________________ pentru a solicita efectuarea returului, urmând a primi toate informațiile necesare acestui demers.

5. Rambursarea contravalorii produsului/ produselor

În termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data la care pachetul ajunge la noi, o echipă Oppostore va efectua inspecția tehnică a acestuia și va verifica dacă toate condițiile (generale și speciale) de retur au fost îndeplinite.

Rezultatele inspecției tehnice și ale verificării condițiilor de retur vi se vor comunica în termen de cel mult 2 zile de la data finalizării acestora.

Dacă produsul a trecut inspecția tehnică, iar conditiile de retur au fost îndeplinite, veți primi banii înapoi în maxim 14 zile de la data la care produsul a fost recepționat de vânzător.

Dacă se constată că produsul nu întrunește condițiile de retur, veți primi un email de informare în acest sens, cu indicarea locației de unde puteți prelua produsul.

Perioada de rambursare poate varia în funcție de metoda de plată aleasă de client.

Pentru comenzile achitate prin card bancar, transfer bancar sau plata în rate, restituirea banilor se va efectua în contul din care a fost efectuată plata.

Pentru comenzile achitate prin ramburs/ plata la livrare, returnarea sumei se va face doar prin transfer bancar, situatie in care Cumpărătorul trebuie să transmită contul IBAN către Oppostore prin email. Restituirea contravalorii produsului se va efectua în termen de 14 zile de la data la care clientul a indicat contul bancar în care se poate efectua plata.

6. Returnarea unui pachet de produse

Periodic, Oppostore va oferi pachete promoționale sau bonusuri odată cu efectuarea unei achiziții din magazinul online. Aceastea sunt oferite cu singura condiție ca întregul pachet să fie păstrat după achiziție. Pentru a vă putea restitui suma totală, este necesar să returnati pachetul cu toate produsele din care a fost compus, presupunând că toate condițiile generale și speciale de retur au fost deja îndeplinite.

În cazul în care un produs din pachetul achiziționat nu este returnat, va fi rambursată suma rezultată din costul pachetului minus valoarea completă articolului lipsă, în funcție de prețul de vânzare a acestuia de pe oppostore.ro din momentul cumpărării de către client.

Dacă doriți să returnați un produs care a venit cu un articol promoțional gratuit, toate articolele trebuie returnate pentru a beneficia de rambursare. AI WEB PARTNERS SRL decide, la propria discreție, dacă va refuza, sau va accepta returnarea în acest caz, dar poate reduce suma rambursării cu prețul integral al articolului promoțional. Ca regula, dacă articolul promoțional gratuit furnizat împreună cu produsul achiziționat nu este returnat, rambursarea nu este posibilă. Clientul nu va putea returna doar articolul promoțional oferit cadou.

Puteți să ne contactați întotdeauna când doriți să înlocuiți/ returnați produsele. Echipa noastră de specialiști vă stă la dispoziție.

Abonează-te la newsletter
pentru a nu rata cele mai recente știri și promoții OPPO!