Magazinul oficial OPPO România!Câștigă bilete la EURO 2024!

Politica de retur


Această Politică reprezintă ghidul dumneavoastră pentru returnarea produselor la retragerea din contract, in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare, incluzand, dar nelimitandu-se la urmatoarele acte normative:

  1. Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;
  2. Ordonanţa de urgenţă nr. 58/2022 pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul protecţiei consumatorilor;
  3. Legea nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor şi a deşeurilor de ambalaje

Politica generală de retur

  1. În cazul în care dorește retragerea din contract, consumatorul va informa despre aceasta Vânzătorul, înainte de expirarea perioadei de retragere, completând formularul disponibil pe site sau pe adresa de e-mail. În urma informării Vânzătorului despre intenția de retragere, consumatorul va primi toate informațiile și îndrumările necesare.

Obligațiile ce revin Vânzătorului în cazul retragerii.

    1. Vânzătorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, fără întârziere nejustificată și nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere. În scopul rambursării sumelor de bani, Vânzătorul va utiliza aceleași modalități de plată ca și cele folosite de consumator pentru achitarea Produselor, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată.
    2. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător.
    3. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data primirii Bunurilor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis Bunurile.

Obligațiile ce revin consumatorului în cazul retragerii.

    1. Consumatorul va returna Bunurile, fără întârzieri nejustificate, în decurs de cel mult 14 zile de la data la care a comunicat Vânzătorului decizia de retragere din contract. Termenul este respectat dacă Bunurile sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
    2. Consumatorul va suporta costurile legate de returnarea Bunurilor.
    3. Consumatorul va fi responsabil de diminuarea valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora, în afară de cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționalității Bunurilor. Orice diminuare a valorii Bunurilor în aceste condiții este responsabilitatea consumatorului. În acest caz, Vânzătorul își rezervă dreptul de a reține o sumă de bani echivalentă cu această valoare de diminuare a Bunului.
    4. Accesoriile care însoțesc Produsul și se află în cutia acestuia fac parte integrantă din Produs. În cazul returnării unui Produs, acesta va trebui însoțit de accesorii.

Bunurile care nu sunt acceptate la retur:

    1. Produse desigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare (ex.: căști in ear);
    2. Bunurile care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice, urme de folosire excesivă sau intervenții neautorizate.
    3. Folii de protecție pentru ecrane care au fost deja utilizate/testate.
    4. Bunurile de pe care au fost dezinstalate sisteme de operare sau alte programe software, iar aceste modificări nu permit ca Bunul să fie adus la starea inițială din fabrică.
    5. În cazul în care au fost achiziționate împreună mai multe Produse care aveau un preț redus deoarece au fost achiziționate împreună, returnarea nu se va putea face decât pentru tot pachetul, respectiv pentru toate Produsele. În situația în care clientul nu returnează integral Produsele achiziționate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a păstra contravaloarea Bunurilor ce nu au făcut obiectul returului, la valoarea de piață a acestora de la momentul returului.

Returnarea unui pachet de produse

Periodic, OPPOSTORE.RO va oferi pachete promoționale sau bonusuri odată cu efectuarea unei achiziții din magazinul online. Aceastea sunt oferite cu singura condiție ca întregul pachet să fie păstrat după achiziție. Pentru a vă putea restitui suma totală, este necesar să returnati pachetul cu toate produsele din care a fost compus, presupunând că toate condițiile generale și speciale de retur au fost deja îndeplinite.

În cazul în care un produs din pachetul achiziționat nu este returnat, va fi rambursată suma rezultată din costul pachetului minus valoarea completă articolului lipsă, în funcție de prețul de vânzare a acestuia de pe OPPOSTORE.RO din momentul cumpărării de către client.

Dacă doriți să returnați un produs care a venit cu un articol promoțional gratuit, toate articolele trebuie returnate pentru a beneficia de rambursare. AI WEB PARTNERS SRL decide, la propria discreție, dacă va refuza, sau va accepta returnarea în acest caz, dar poate reduce suma rambursării cu prețul integral al articolului promoțional. Ca regula, dacă articolul promoțional gratuit furnizat împreună cu produsul achiziționat nu este returnat, rambursarea nu este posibilă. Clientul nu va putea returna doar articolul promoțional oferit cadou.

Puteți să ne contactați întotdeauna când doriți să înlocuiți/ returnați produsele. Echipa noastră de specialiști vă stă la dispoziție.