Politica de livrare
OPȚIUNI DE LIVRARE
Există diferite opțiuni de livrare disponibile pentru România.
• Livrare standard:
Livrarea se va efectua în zilele lucrătoare (de luni până vineri). Comenzile sunt expediate de obicei în termen de 1-2 zile lucrătoare, în funcție de confirmarea plății și de adresa de livrare selectată și disponibilitatea articolelor dvs. în depozit. Costul livrării este gratuit pentru comenzi de peste 299 lei (TVA inclus). Livrare în următoarea zi lucrătoare:
Pentru a primi coletul în următoarea zi lucrătoare, va trebui să primiți un e-mail de confirmare a plății comenzii până la ora 13:00 EET, de luni până vineri. Consultați calendarele de mai jos pentru a vedea când va ajunge comanda dvs.:
(1) Confirmarea plății comenzii înainte de ora 13:00 EET, de luni până vineri:
Primiți coletul în ziua lucrătoare următoare.
(2) Confirmarea plății comenzii după ora 13:00 EET, de luni până vineri:
Primiți coletul două zile lucrătoare mai târziu.
(3) Confirmați plata comenzii sâmbătă sau duminică:
Primiți coletul în ziua următoare de marți.
Dacă este disponibil, puteți alege o metodă de livrare programată pentru expedierea dvs., cum ar fi livrarea la domiciliu. Produsele vor fi livrate la adresa de livrare specificată în comanda dvs. Este posibil să fie necesară semnătura pentru a primi articolul.
Dacă nu ați primit produsul (produsele) în termenul estimat de livrare specificat în confirmarea de expediere, trebuie să ne contactați prin intermediul site-ului nostru web sau prin e-mail sau telefonic, la Centrul de asistență clienți (detaliile sunt disponibile aici: Contactează-ne). Comenzile pot fi livrate numai în România. Nu acceptăm livrarea transfrontalieră.
Pentru mai multe informații, contactați Serviciul de asistență clienți OPPOSTORE.RO.
2. NOTIFICĂRI PRIN E-MAIL
Vom trimite actualizări prin e-mail, astfel încât să puteți rămâne la curent cu livrarea sau comanda de preluare. Trebuie doar să adăugați numărul de telefon mobil la plată pentru a primi aceste notificări. Numărul de mesaje pe care le veți primi va diferi în funcție de comenzile pe care le-ați plasat.
Odată ce comanda dvs. părăsește depozitul nostru, vă vom trimite un e-mail. Acesta va include numărul comenzii dvs. și un link către informațiile despre magazinul de urmărire sau preluare. De asemenea, vă vom trimite notificări prin e-mail în ziua livrării, în funcție de metoda de livrare selectată, adresă și curier. Puteți primi între 1-2 notificări per articol la comanda dvs.
3. MODIFICARE COMANDĂ
Odată ce comanda dvs. a fost pregătită pentru expediere sau a fost expediată, este posibil să nu putem schimba adresa de livrare. În cazul în care comanda este trimisă prin curier, puteți contacta curierul direct și modifica adresa de livrare, dacă este posibil.
Dacă nu ați primit prin e-mail notificarea de expediere, contactați Serviciul de asistență clienți OPPOSTORE.RO.
4. URMĂRIRE COMANDĂ
Pentru livrările prin curier, puteți urmări oricând starea comenzii dvs. prin intermediul stării comenzii online.
Pe pagina de Cont puteți vizualiza starea curentă a comenzii dvs., puteți vizualiza articolele comandate, puteți consulta estimarea timpilor de expediere și de livrare și puteți urmări livrarea.
5. INFORMAȚII DE LIVRARE
Dacă completați datele de livrare greșit, ar putea cauza întârzieri sau ratarea livrării.
În cazul în care comanda dvs. este livrată la o adresă comercială, curierul nostru va livra la o poștă sau un punct de livrare și va solicita o semnătură de la supraveghetorul sălii poștale; curierul nostru nu necesită o semnătură specifică detaliilor comenzii.
Dacă furnizați o adresă de domiciliu care are un serviciu de recepție, curierul nostru va livra la recepție. Recepționerul poate semna pentru livrare atâta timp cât are o locație fixă în recepție sau în clădire.
6. ÎNTREBĂRI CU PRIVIRE LA COMENZILE DVS. RATATE SAU DETERIORATE
• Livrare ratată:
În cazul în care nimeni nu este disponibil la adresă în momentul livrării, trebuie să contactați curierul pentru a stabili o nouă dată/adresă de livrare.
Dacă data estimată de livrare afișată în e-mailul de expediere a trecut și nu ați primit coletul, contactați Serviciul de asistență clienți OPPOSTORE.RO. Vom investiga împreună cu curierul și ne vom strădui să livrăm comanda dvs. cât mai curând posibil.
• Comenzi deteriorate:
Dacă articolul dvs. este deteriorat când îl primiți, puteți refuza livrarea. Dacă găsiți daune numai după ce ați primit livrarea, apelați Serviciul de asistență clienți OPPOSTORE.RO. În cazul unei livrări deteriorate, OPPOSTORE.RO va contacta direct serviciul de livrare pentru a rezolva problema cât mai repede posibil și cu cele mai mici inconveniente pentru dvs. Vom face toate eforturile pentru a vă ține la curent cu progresul investigației noastre și pentru a vă oferi un înlocuitor.