Termeni si conditii - OPPOSTORE Romania
Magazinul oficial OPPO RomâniaReduceri aniversare! 1 an de OPPOstore!

Termeni si conditii


AI WEB PARTNERS S.R.L., având sediul social în Municipiul București, Sector 1, Str. Soseaua Gheorghe Ionescu Sisesti, 211D, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4976/2022, cod unic de înregistrare CUI: RO45806448 (“AI WEB PARTNERS” sau “Vânzătorul”), e-mail: support@oppostore.ro, telefon: 0727389023 reprezentată legal prin dl. Dogeanu Silviu Andrei, în calitate de administrator, vinde și livrează produsele prezentate pe site-ul www.oppostore.ro, magazinul oficial al OPPO Romania – OPPO Mobile pentru Smartphone-uri & Accesorii | OPPO România,cu denumirea comercială OPPOSTORE, aparținând GREEN LEAVES TECHNICAL S.R.L., cu sediul în Gara Herăstrău nr 2-4 etaj 4 sector 2, Clădirea Nova Building, București, România, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/11444/2019 cod unic de înregistrare CUI: RO41578541 („GREEN LEAVES TECHNICAL), reprezentată prin dl. Yang Shaohua, în calitate de administrator.

  1. Obiect
    1. Acești Termeni și Condiții de Vânzare reprezintă un acord între dvs., în calitate de consumator si AI WEB PARTNERS si au ca scop informarea dvs. cu privire la condițiile si modalitățile de vânzare, precum și stabilirea drepturilor și obligațiilor ce vă revin în calitate de consumator.
    2. Plasarea unei comenzi presupune acceptarea integrală și deplină a Termenilor și Condițiilor de Vânzare, despre care cumpărătorul declară ca a luat cunoștință anterior plasării unei comenzi.
    3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment prezenții Termeni și Condiții de Vânzare.
    4. Termenii și Condițiile de Vânzare se completează cu prevederile cuprinse în Politica privind aspectele GDPR, precum și cu celelalte politici disponibile pe site sau menționate în prezentul document.
  2. Conținutul Site-ului
    1. Pe site-ul magazinului OPPOSTORE puteți vizualiza toată gama de produse marca OPPO – smartphone-uri, tablete, căști wireless, gadget-uri și alte accesorii, denumite în cotinuare “Bunurile” sau ”Produsele”.
    2. Produsele vor fi afișate alături de caracteristicile și prețul acestora, afișat în RON (preț final, cu TVA inclus-19%), fără a include și costurile de livrare sau alte taxe suplimentare.
  3. Răspunderea Vânzătorului
    1. Toate imaginile, informațiile, caracteristicile, specificațiile tehnice, descrieri ale Produselor sunt afișate pe site cu titlu de prezentare, nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului iar acesta nu își asumă răspunderea cu privire la corectitudinea și exactitatea acestora.
    2. Vânzătorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru prejudicii create de erorile informațiilor publicate pe site, care nu se datorează culpei sale. În cazul în care prețurile sau alte informații referitoare la Produse sunt afișate eronat pe site, inclusiv în care, dintr-o eroare, prețul afișat este cu mult sub prețul pieței în acel moment, ne rezervăm dreptul de a nu onora/ anula o comandă, informând cumpărătorul în cel mai scurt timp.
    3. Produsele afișate pe site vor putea fi comandate în limita stocului disponibil. Vânzătorul nu își asumă răspunderea cu privire la disponibilitatea Produselor afișate.
    4. Faptul că un Produs este afișat pe site și poate fi adăugat în coșul de cumpărături nu înseamnă că acesta este disponibil în stoc.
    5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa sau suspenda posibilitatea unui client de a plasa comenzi pe site, respectiv de a-i anula contul de client înregistrat, în situația în care consideră că acțiunile acestuia pot crea un prejudiciu Vânzătorului.
  4. Proprietate intelectuală
    1. Toate imaginile, textele, specificațiile tehnice, grafica, video, design și orice altă informație de acest fel disponibilă pe site sunt furnizate de către GREEN LEAVES TECHNICAL și aparțin acestuia.
    2. Prezenții Termeni și Condiții de Vânzare, precum și politicile privind aspectele GDPR sunt proprietatea Vânzătorului.
    3. Orice reproducere totală sau parțială a conținutului de pe site, pe orice suport, fără acordul prealabil scris al titularilor drepturilor de autor prevăzuți în prezentul capitol este interzisă.
  5. Plasarea unei comenzi și încheierea contractului
    1. Plasarea unei comenzi se poate realiza indiferent dacă clientul are sau nu un cont înregistrat pe site-ul magazinului. Pentru a se înregistra pe site-ul magazinului, clientul va apăsa butonul “Înregistrare cont”.
    2. Plasarea unei comenzi presupune parcurgerea următoarelor etape:
      1. Clientul va adăuga unul sau mai multe Produse în coșul de cumpărături, selectând cantitatea pentru fiecare Produs în parte.
      2. Daca este cazul, clientul poate adăuga cuponul de reducere sau punctele Oppo. Termenii și Condițiile programului Oppo Points sunt disponibile și pot fi vizualizate pe site.
      3. După selectarea butonului “Continua”, cumpărătorul va introduce datele de facturare și de livrare și va selecta metoda de plată. Ulterior, site-ul va afișa costurile de livrare.
      4. Plasarea comenzii se va realiza după acceptarea Termenilor și Condițiilor și apăsarea butonul “Plasează comanda”.
      5. Ulterior, cumpărătorul va achita prețul Produsului și, daca este cazul, costurile de livrare, daca acesta a selectat modalitatea de plată online, urmând a primi confimarea efectuării plății.
      6. Vânzătorul va înștiința cumpărătorul cu privire la înregistrarea comenzii în sistem și de faptul că aceasta urmează a fi procesată și ulterior confirmată, folosind adresa de e-mail furnizată.
      7. Clientul va fi informat cu privire la confirmarea comenzii și încheierea contractului după verificarea acesteia și a stocului disponibil, în momentul în care aceasta este expediată, prin transmiterea unui e-mail clientului și prin înregistrarea comenzii în contul clientului, dacă acesta s-a înregistrat anterior.
      8. Momentul încheierii contractului este reprezentat de momentul acceptării comenzii de către Vânzător, respectiv momentul confirmării comenzii.
      9. În cazul în care Produsul/Produsele nu este/sunt disponibil/e în stoc, Vânzătorul va contacta clientul cel mai târziu în următoarea zi lucrătoare cu privire la indisponibilitatea acestora și stabilirea unui nou termen de livrare, în funcție de momentul la care Produsul/Produsele va/vor fi disponibile. În situația în care clientul nu agreează noul termen de livrare, comanda va fi anulată. Dacă acesta a achitat suma de bani aferentă Produsului comandat, aceasta urmează a fi restituită în contul din care a fost achitată.
    3. După validarea acestei etape, cumpărătorul nu va mai putea anula comanda decât în condițiile exercitării dreptului de retragere prevăzut la art.7 din prezentul document.
    4. În cazul în care, ulterior plasării unei comenzi, cumpărătorul constată o eroare cu privire la datele sale de identificare, acesta are posibilitatea fie de a utiliza formularul de contact disponibil pe site, fie de a contacta Vânzătorul site-ului prin intermediul adresei de e-mail sau a numărului de telefon afișat pe site.
    5. Comenzile urmează a fi procesate astfel:
      1. Comanda a fost plasată până la ora 13:00 (Luni-Vineri) – comanda se va procesa în aceeași zi;
      2. Comanda a fost plasată după ora 13:00 (Luni-Vineri)– comanda se va procesa în următoarea zi lucrătoare;
      3. Comanda plasată în zilele de sâmbătă și duminică se vor procesa în prima zi lucrătoare;
      4. Nu se vor procesa comenzi în zilele de sărbători legale.
  6. Plata și Livrarea Produselor
    1. Modalitățile de plată acceptate de Vânzător sunt: numerar la livrare sau online cu cardul bancar, prin intermediul NETOPIA PAYMENTS. Vânzătorul nu acceptă plata în rate.
    2. Livrarea se va face prin intermediul SAMEDAY COURIER, în termenele și condițiile prevăzute în Politica de Livrare disponibilă pe site.
    3. În situația în care se achiziționează Bunuri a căror valoare depășește 300 RON, cumpărătorul nu va achita taxele de livrare, Produsul/Produsele fiind livrat/e gratuit.
    4. Cumpărătorul are dreptul de a nu accepta Bunurile livrate dacă a primit un alt Bun decât cel comandat sau Bunul/ambalajul acestuia prezintă urme de deteriorare. Aceste aspecte vor fi constatate de Vânzătorul în momentul în care primește returul.
    5. În situația în care cumpărătorul refuză fără un motiv întemeiat primirea Bunului ce face obiectul comenzii, iar acesta a fost deja achitat, cumpărătorul va suporta cheltuielile legate de returnarea Bunurilor, inclusiv în cazul în care a beneficiat de transport gratuit pentru livrarea comenzii.
  7. Retragerea din contract și Returnarea Bunurilor
    1. Conform OUG 34/2014 consumatorii au dreptul de a se retrage din contractul încheiat la distanță în termen de 14 zile de la data la care acesta a intrat în posesia fizică a Bunurilor.
    2. În cazul în care dorește retragerea din contract, consumatorul va informa despre aceasta Vânzătorul, înainte de expirarea perioadei de retragere, completând formularul disponibil pe site sau pe adresa de e-mail. În urma informării Vânzătorului despre intenția de retragere, consumatorul va primi toate informațiile și îndrumările necesare.
    3. Obligațiile ce revin Vânzătorului în cazul retragerii.
      1. Vânzătorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, fără întârziere nejustificată și nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere. În scopul rambursării sumelor de bani, Vânzătorul va utiliza aceleași modalități de plată ca și cele folosite de consumator pentru achitarea Produselor, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată.
      2. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător.
      3. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data primirii Bunurilor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis Bunurile.
    4. Obligațiile ce revin consumatorului în cazul retragerii.
      1. Consumatorul va returna Bunurile, fără întârzieri nejustificate, în decurs de cel mult 14 zile de la data la care a comunicat Vânzătorului decizia de retragere din contract. Termenul este respectat dacă Bunurile sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
      2. Consumatorul va suporta costurile legate de returnarea Bunurilor.
      3. Consumatorul va fi responsabil de diminuarea valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora, în afară de cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționalității Bunurilor. Orice diminuare a valorii Bunurilor în aceste condiții este responsabilitatea consumatorului. În acest caz, Vânzătorul își rezervă dreptul de a reține o sumă de bani echivalentă cu această valoare de diminuare a Bunului.
      4. Accesoriile care însoțesc Produsul și se află în cutia acestuia fac parte integrantă din Produs. În cazul returnării unui Produs, acesta va trebui însoțit de accesorii.
    5. Bunurile care nu sunt acceptate la retur:
      1. Produse desigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare (ex.: căști in ear);
      2. Bunurile care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice, urme de folosire excesivă sau intervenții neautorizate.
      3. Folii de protecție pentru ecrane care au fost deja utilizate/testate.
      4. Bunurile de pe care au fost dezinstalate sisteme de operare sau alte programe software, iar aceste modificări nu permit ca Bunul să fie adus la starea inițială din fabrică.
      5. În cazul în care au fost achiziționate împreună mai multe Produse care aveau un preț redus deoarece au fost achiziționate împreună, returnarea nu se va putea face decât pentru tot pachetul, respectiv pentru toate Produsele. În situația în care clientul nu returnează integral Produsele achiziționate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a păstra contravaloarea Bunurilor ce nu au făcut obiectul returului, la valoarea de piață a acestora de la momentul returului.
  8. Transferarea riscurilor
    1. Riscul de pierdere sau deteriorare a Bunurilor se transferă consumatorului din momentul în care acesta intră în posesia fizică a Bunurilor.
  9. Garanția Bunurilor
    1. Bunurile vândute beneficiază de garanția oferită de către OPPO Romania – Green Leaves Technical SRL, în calitate de de importator autorizat OPPO, pe o perioadă de 24 de luni pentru dispozitive, bateriile încorporate, căști din kitul de vânzare, cablu USB, încărcător de curent alternativ, IoT, tablete, și o perioadă de 12 luni pentru încărcător de mașină, baterie externă și căști. Condițiile în care se asigură garanția sunt cele prevăzute de certificatul de garanție.
    2. Repararea Bunurilor va fi asigurată de către producător prin rețeaua națională de service-uri partenere. Mai multe informații cu privire la garanție pot fi vizualizate în Politica de garanție OPPO, disponibilă pe site-ul producătorului – https://support.oppo.com/ro/ .
    3. Anumite Bunuri pot beneficia de o extragaranție, pentru o perioada de 36 de luni, cu ajutorul service-urilor partenere OPPO România, respectiv (Electronic Suport Division) ESD Romania. Perioada de garanție de care beneficiază clientul pentru fiecare Bun va fi afișată în descrierea acestuia și specificată în certificatul de garanție si va fi valabilă împreună cu factura fiscală de achiziție de la AI WEB PARTNERS SRL.
  10. Recenzii
    1. Orice client care și-a înregistrat un cont pe site-ul magazinului poate adăuga recenzii în secțiunea dedicată recenziilor, disponibilă pe pagina fiecărui Produs, dacă acesta a achiziționat respectivul Produs.
    2. În urma verificării achiziției, recenziile vor fi aprobate de către administratorul site-ului, urmând a fi afișate ulterior pe site.
    3. În măsura în care Vânzătorul apreciază că oricare dintre regulile privind recenziile este încălcată, recenzia nu va fi publicată, iar clientul va fi notificat în acest sens.
  11. Reclamații și Sesizări
    1. În cazul în care clientul dorește să sesizeze anumite neregularități privitoare la Bunurile achiziționate, livrare sau alte servicii oferite de Vânzător, acesta are la dispoziție formularul de contact disponibil pe site sau poate face o sesizare pe adresa de e-mail: support@oppostore.ro .
    2. Termenul pentru soluționarea reclamațiilor/sesizărilor este de 21 zile lucrătoare de la data înregistrării acestora.
  12. Asistența și relații cu clienții
    1. Pentru orice întrebări legate de achiziționarea Produselor, clienții se pot adresa serviciului de asistență și relații cu clienții, utilizând datele de contact afișate pe site.
    2. Serviciul este disponibil în zilele lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul orar 10:00-18:00.